Verzend- en leveringsbeleid

Indien wij de bestelling ontvangen in de voormiddag, wordt deze diezelfde dag nog behandeld. Om de bestelling te versturen maken wij gebruik van de services van Bpost.

Mocht het zo zijn dat het product (tijdelijk) is uitverkocht, dan nemen we contact met jou op om je hiervan op de hoogte te stellen. We geven je dan de verwachte leveringsdatum mee, onder voorbehoud van de correcte levering door de leverancier. Als er geen nieuwe levering van het product ingepland staat, betalen we je de kosten van het desbetreffende artikel terug.

Een verzending per post kan tot 2 werkdagen onderweg zijn. Mocht dit langer duren, dan kan je terecht bij de ondersteuningsdienst van de post via het telefoonnummer +32 (0)2 278 51 26. Zorg dat je de track & trace code bij de hand hebt.

Retour

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen tijd om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor de retourverzending van bij u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 5,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@evafashion.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen en indien voldaan werd aan de voorwaarden van het herroepingsrecht.